marți, 29 iunie 2010

Cu si despre vanzatoare nepoliticoase

Cred ca de nenumarate ori mi s-a intamplat sa vad ceva ce imi place si sa nu imi fie bun.
Bun,m-am obisnuit cu ideea ca nu orice mi se potriveste,ca deh,am picior mic si sunt si foarte scunda,ca sa nu mai zic ca nu am tocmai masuri de model.
Azi,am intrat un magazin,si ca orice fata ce respecta cat de cat tendintele,am cautat ceva care sa se incadreze cat de cat in ele.Si spre norocul meu,am dat peste o rochita de vara,poate putin prea lunga de mine,insa modelul era chiar dragut.O iau frumusel,o probez si incep sa constat ca nici cusaturile nu erau facute cum trebuie,nici lungimea nu era chiar atat de buna si nici materialul nu era tocmai stralucit.Nu ma intelegeti gresit,nu sunt pretentioasa,dar raportul intre pret si calitate,cam lasa de dorit.Si credeti-ma,avea un pret destul de piperat.Insa imi placea,si as fii fost in stare sa o iau,daca vanzatoarele erau mai amabile.Cand am vazut cum isi dau coate,si cum m-au mintit cu atata nonsalata,pe fata,m-am abtinut sa nu devin nepoliticoasa,le-am multumit,si dusa am fost.
Pun pariu ca multora dintre dumneavoastra vi s-a intamplat asa ceva,si nu mi se pare tocmai corect sa fim tratate asa.Imi pare rau dupa rochita,pentru ca intradevar era draguta,si nu m-ar fii deranjat sa o repar,pentru ca nu avea defecte foarte mari,dar imi pare si mai rau pentru vanzatoare deoarece,datorita atitudinii lor,nu vor avea decat de pierdut.Si-atunci,nu pot sa nu ma intreb:sa-mi mai bat capul sa depun o plangere la conducerea magazinului?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu