joi, 1 iulie 2010

Adevarul este ca...da!Intr-adevar,ne place sa fim "vrajite"!

Stiti ce mi-a spus un prieten acum ceva timp?
Ca noua femeilor,ne place sa fim "vrajite".
Si chiar m-a pus pe ganduri.Oare chiar asa este?
El se plangea ca in ziua de azi,barbat fiind,este din ce in ce mai greu sa-ti gasesti "sufletul-pereche".Era de parere,ca pana asa ajungi sa cunosti cat de cat o femeie,trebuie sa dai nenumarate "lupte seculare",si ca bineinteles,trebuie sa o "vrajesti".
Si se intreba:oare cand a devenit atat de greu sa-ti gasesti pe cineva?
La inceput am fost foarte intrigata.Cum adica noua ne place sa fim vrajite?Cum isi permite sa spuna asa ceva?Ca sa ajunga la noi,evident trebuie sa dovedeasca ca merita acest privilegiu.
Si-atunci mi-am dat seama cata dreptate avea.Acum fie vorba intre noi,nu-i asa ca ne simtim foarte bine cand suntem curtate?Nu-i asa ca,oarecum,ne place sa ne jucam cu ei,barbatii,si sa-i scoatem putin de tot din minti?
Numai cand ma gandesc,imi apare un zambet,asa strengaresc,pe fata.
Adevarul e ca,da,ne place sa fim "vrajite",pentru ca asa simtim ca ne dau importanta.Ne simtim in centrul atentiei,si e un sentimen al naibii de bun.Ca sa nu mai zic,ca asa ii "testam" sa vedem de ce sunt in stare,si daca merita.
Insa,evident,ei nu trebuie sa stie asta!
Asa ca shhhtt!Ramane secretul nostru!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu